Doprava a platba
Dodacie podmienky
Tovar je Predávajúcim štandardne zasielaný prepravnou službou.
Pri prevzatí zásielky si Zákazník ihneď prekontroluje, či je dodávka úplná a nepoškodená. Neúplné alebo poškodené zásielky nie je Zákazník povinný prebrať. V prípade, že zásielka nie je kompletná, obráti sa Zákazník na obchodné oddelenie Predávajúceho. Poškodenie zásielky Zákazník reklamuje na mieste u prepravcu. Ak je zásielka Zákazníkom prevzatá od prepravcu s tým, že je v poriadku, a všetko je potvrdené podpisom Zákazníka v dokladoch prepravcu, nemožno na dodatočné reklamácie súvisiace s poškodením tovaru pri preprave brať ohľad.
Obvyklá dodacia lehota je 2 pracovné dni a začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni, v ktorom došlo k uzavretiu kúpnej zmluvy. V prípade, že niektorá objednaná položka nie je ihneď k dispozícii, bude o tejto skutočnosti predávajúci Zákazníka informovať.
Platobné podmienky
Pri objednávke je možné vybrať medzi platbou na dobierku, v hotovosti (pri vyzdvihnutí tovaru v Bratislave alebo v Prešove), platobnou kartou alebo prípadne vopred na základe zálohovej faktúry. Pokiaľ si Zákazník praje hradiť objednaný tovar na splátky, tak bude treba najskôr odsúhlasiť splátkový kalendár.